marți, 12 aprilie 2016

Unde se gasesc cele mai bune ferte pentur Larnaca, Cipru?



De foarte mult timp imi doream sa ajung sa imi petrec vacanta in Cipru, asa ca impreuna cu prietenii ne-am organizat si am apelat la o agentie de turism serioasa. Pretul a fost abordabil pentru un charter Larnaca, am petrecut 8 zile de vis intr-un mediu foarte placut si recomand aceasta experienta oricui. 

Fiindca am rezervat destul de devreme am primit o reducere de 10% din partea agentiei, iar in cadrul hotelului in care am fost cazati am avut parte de cele mai bune conditii, chiar daca era numai de 3 stele. Era foarte aproape de plaja, la 100 de metri, iar angajatii foarte politicosi si orientati catre clienti, situatie care se gaseste mai rar in tara noastra. 

Tariful a inclus cazarea 7 nopti, biletele de avion dus intors cu plecare din Bucuresti, doua tipuri de asigurari, iar noi nu am avut nevoie decat de bani de cheltuiala si de intrari la diferitele obiective turistice care se gasesc in Larnaca. 

Oricine isi doreste sa mearga in vacanta in Cipru sau o alta destinatie asemanatoare, ii recomand sa apeleze la o agentie de turism serioasa pentru a evita orice situatie neplacuta, iar de multe ori costurile sunt chiar mai mici decat in cazul agentiilor mai modeste sau mai putin cunoscute. Angajatii au fost foarte prietenosi, ne-au facut multe recomandari, astfel incat sa stim exact cum sa ne descurcam intr-o tara straina.

Desi am mai citit pe internet pareri ale oamenilor care spuneau ca Larnaca nu este o destinatie atat de faina, tin sa precizez ca in cazul nostru am fost cu totii multumiti, iar conditiile sunt de departe mult superioare celor din Romania. Decat sa platesti sume mari pentru statiunile romanesti, mai bine mai pui ceva in plus si mergi in Cipru deoarece nimeni nu va fi dezamagit de experienta de care va avea parte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu